Գլխավոր էջ » Հոդվածներ » Իմ հոդվածները |
Ինտեգրվող դաս-ցերեկույթ Մաթեմատիկան և երաժշտությունը Եղեգի միջնակարգ դպրոցում
Իսկ երկրորդ մասում նրանց ծանոթացվեց 44 ; 12 ; 18 ; 116 տևողությամբ նոտանների հնչեղությանը դաշնամուրի վրա և գրառումը ստվարաթղթի վրա: Սովորողները այնուհետև լսելով երգը դաշնամուրի նվագակցությամբ, տեղադրեցին նոտաների տևողությունները վանկատված տեքստում: Վերջում մարդը նմանեցվեց կոտորակի. համարիչն այն է, ինչ կա, իսկ հայտարարը` այն, ինչ նա մտածում է իր մասին: Քննարկումը տարավ նրան, որ պետք չէ սեփական անձի նկատմամբ ունենալ մեծամտությանը հավասարվող կարծիք, միաժամանակ պետք չէ քարկոծել սեփական << Ես>>-ը: Հայրենասիրական երգի կատարումով և իրենց մասնատած թխվածքը ճաշակելով, սովորողներն ավարտեցին միջոցառումը
| |
Դիտումներ: 237 | Մեկնաբանություններ: 1 | | |
Մեկնաբանություններն ընդամենը՝: 1 | |
| |